Programe de formare și dezvoltare personală și profesională continuă
Programul de formare „Smart Teaching Experiences & Practice – STEP”
Scopul și obiectivele programului STEP
Programul de formare Smart Teaching Experiences & Practice (STEP) se adresează doctoranzilor și cadrelor didactice aflate în etapa de debut în carieră (R1-R2), oferind training și experiențe de formare în proiectarea cursurilor și designul învățării bazate pe integrarea pedagogiilor centrate pe student.
Misiunea programului STEP este de a-i implica pe doctoranzi, asistenți universitari și lectori într-o suită de activități de învățare a căror finalitate este de a-i familiariza pe participanți cu pedagogiile centrate pe student pentru a maximiza rezultatele învățării.
Participanții sunt implicați în module scurte, intensive de formare, pe parcursul a 10 săptămâni, care presupun activități variate: masterclasses, workshopuri, webinare, învățare bazată pe provocări, integrând lucrul în echipe mici (2-3 cursanți) pentru a co-participa la designul cursurilor, seminarelor, laboratoarelor sau altor tipuri de activități de învățare specifice învățământului superior tehnic.
Alte programe de dezvoltare profesională și personală
Denumirea programului | Competențe | Durata (ore) |
---|---|---|
Competențe digitale | Crearea, utilizarea şi distribuirea conţinutului digital multimedia ȋn procesul de educaţie. | 20 |
Denumirea programului | Competențe | Durata (ore) |
---|---|---|
Leadership in inginerie. De la management la leadership |
|
75 |
Denumirea programului | Competențe | Durata (ore) |
---|---|---|
STOP BULLYING- Gestionarea eficientă a agresivității în școală de tip Bullying | Ințelegerea conceptelor, cauzelor și a modului de manifestare în situații contextuale specifice a fenomenului agresivității în mediul școlar;
|
250 |
Denumirea programului | Competențe | Durata (ore) |
---|---|---|
Profesori inovatori - Studenți Antreprenori | Competente transversale de tip psihopedagogic | 125 |
Denumirea programului | Competențe | Durata (ore) |
---|---|---|
Inovare în educație prin service-learning |
Crearea unui mediu de învățare stimulativ și suportiv pentru valorificarea optimă a potenţialului service learning ca pedagogie inovatoare Proiectarea, organizarea și desfășurarea activităților didactice prin integrarea eficace a învățării prin servicii Proiectarea, organizarea și desfășurarea de activități extracurriculare și extrașcolare bazate pe implicarea în comunitate prin metodologii de service learning Relaționarea optimă cu actorii educaționali din ecosistemele educaționale prin respectarea standardelor etice și profesionale Gândire critică (abordarea critic-constructivă a situațiilor instructiv-educative) Comunicare empatică în relația cu elevii și alte categorii de beneficiari ai actului educațional Lucrul în echipă |
25 |
Denumirea programului | Competențe | Durata (ore) |
---|---|---|
Diversitate în educație și cercetare | Planificarea activităților de prevenire și intervenție in vederea respectării principiului egalitatii de sanse, gen Managementul diversității Managementul cazurilor de nerespectare a principiului egalității de șanse și gen Analiza politicilor publice din perspectiva integrării principiului egalității și al non-discriminării |
30 |
Denumirea programului | Competențe | Durata (ore) |
---|---|---|
How to become a senior learning facilitator (engleză, curs MOOC) | Talent Management Innovation and Ecosystem Development Learning Design Communication Creating Value Taking Responsibility and Initiative |
60 |
Denumirea programului | Competențe | Durata (ore) |
---|---|---|
Comunicare eficientă |
Ințelegerea conceptelor, principiilor și
instrumentelor uzuale folosite în comunicare;
|
250 |
Citește mai mult despre oportunitățile de dezvoltare a carierei la UPB: